Mardi Gras & DC!! - Reisverslag uit Wake Forest, Verenigde Staten van Ruby Ridder - WaarBenJij.nu Mardi Gras & DC!! - Reisverslag uit Wake Forest, Verenigde Staten van Ruby Ridder - WaarBenJij.nu

Mardi Gras & DC!!

Door: Ruby

Blijf op de hoogte en volg Ruby

09 Maart 2014 | Verenigde Staten, Wake Forest

Halloa,

Vandaag een blog vanuit de bus terug naar North Carolina! Ik ben de afgelopen twee dagen in DC geweest!

Vorig weekend ben ik met twee aupairs naar Mardi Gras (carnival) geweest in Wake Forest. Ik had op internet gelezen dat er iets te doen was in wake forest, dat moesten we natuurlijk uitzoeken! Toen we daar aan kwamen zagen we hoe fantastisch het was, niet dus! het was vooral voor kinderen; gratis laten schminken, stoepkrijten en muziek. Opzich best gezellig als je een gezin hebt, maar niet als je zonder kinderen gaat haha! We hebben geluncht bij een Mexicaan (ondertussen mn favoriete eten) en rondgelopen. Daarna hebben we een ijsje gehaald, echt super lekker hier. en lekker gezond ook! Om 15:45 was het zo ver: GRATIS CUPCAKES. Echt bizar wat die amerikanen allemaal doen voor een gratis mini-cupcake. vanaf 3 uur stonden ze al in de rij, ze hadden er namelijk ‘maar’ 500 (!!) en ze wilden uiteraard niet misgrijpen haha, debielen! Toen we terug naar huis gingen zagen we nog iemand die aangereden was, heel fijn om te zien… Ook daar maakten ze weer een spektakel van. Amerikanen willen alles zien en ze willen dingen meemaken zodat ze er laten over kunnen praten..

Deze week heb ik voor het eerst een hele week gewerkt, het werd eens tijd! Alhoewel ik vrijdag vrij had zodat ik naar DC kon. Ik zou om 11:30 vertrekken. Nadat ik eerst een kwartier in de regen had gestaan, kwam de bus maar niet… Uiteindelijk kwam de bus 30 minuten later. Ik heb dus de hele tijd met het grote cadeau voor thomas gestaan, heel praktisch haha! Na een uur rijden besloot de buschauffeur dat hij het wel tijd vond om te stoppen bij een tankstation zodat iedereen eten en drinken kon kopen. Dit stond niet op de planning en ik had haast, niet heel fijn dus! Uiteindelijk kwam ik meer dan een uur later aan in DC.. Dit was erg vervelend omdat ik ’s avonds op Thomas zou passen en ze om half 7 al weg moesten. Ik moest dus heel erg haasten!! Uiteindelijk was ik iets later helaas. Ik was doodmoe en heel blij dat ik eindelijk op de bank kon liggen!

Zaterdag had ik met Pia afgesproken, m’n duitse freundin in DC. Er was ook een vriendin van haar op bezoek uit Tennessee. Met z’n drieën gingen we dan DC in, haar vriendin was voor het eerst in dc dus we moesten haar even rondleiden! We zijn over de mall gelopen, dat is een soort park waar veel musea zijn. Die zijn trouwens allemaal gratis. Aan de ene kant van de mall staat het Capital. We hebben daar zo’n beetje fotoshoot gehouden. Jeetje, wat hebben wij veel en vooral belachelijke foto’s gemaakt! We hebben erg veel lol gehad. Er zat daar trouwens de hele tijd een creepy man om ons te lachen.. Oke, ik zou ook om ons lachen want we gedroegen ons echt debiel. Maar deze man heeft ons vervolgens de gevolgd naar de andere kant van de mall, dit is zo’n 20 minuten lopen. Op een gegeven moment kregen wij door dat hij ons volgde en toen is hij eindelijk gestopt. Toch best raar!

Daarna hebben we nog wat foto’s gemaakt bij het Washington Monument, dit is eigenlijk een heel grote toren. We vonden het niet heel interessant haha. Daarna zijn we nog bij m’n vriend Obama langs geweest. Was weer lekker druk daar, uiteraard alleen maar toeristen! Ook daar weer wat foto’s gemaakt en toen was het tijd voor Pia’s vriendin om de bus naar New York te halen. We waren al wat aan de late kant en ze heeft toen helaas ook de bus gemist. Ze hebben toen snel een kaartje gekocht voor een andere bus die op een andere plek vertrok, ook die heeft ze gemist. Uiteindelijk nam ze de bus twee uur later haha, handig!

Ik ben daarna met Pia naar georgetown geweest. We hebben daar rondgelopen en gewinkeld (niks gekocht)! Op een gegeven moment waren we allebei zo bizar moe dat we toch wel weg moesten.. We hebben nog even gegeten, heel gezond: salade en soep! Daarna was het tijd om wéér afscheid te nemen, helaas. We hebben het weer erg gezellig gehad. Maar we hebben afgesproken dat we snel weer afspreken. Misschien gaan we zelfs samen een cruise naar de Bahama’s maken, leeeuk!

Vanochtend hebben we speciaal voor mij even Thomas z’n verjaardag gevierd. Hij wordt namelijk 1 jaar! Ik had een groot cadeau meegesleept in de bus. In het begin had hij er niet zo veel zin in om z’n cadeau uit te pakken. Maar toen wij het eenmaal deden vond hij het prachtig! Ik heb ‘m een auto gegeven waar die op kan zitten en mee kan rijden. Ook ‘ schieten’ er ballen uit, de ballen vond hij vooral het mooist. Erg leuk, op de verpakking stond: kijk uit, kan dodelijk zijn. Je kan maar gewaarschuwd zijn! En toen moest ik helaas weer gaan, om 09:45 vertrok m’n bus al. Ik ga iedereen in DC weer missen, gelukkig is het ‘maar’ 4,5 uur met de bus. Ben van plan om snel weer te gaan!

Nederlands praten was trouwens best wel wennen.. Ik sprak dit weekend nederlands, engels en duits door elkaar. M’n hoofd snapte het niet meer, het was erg verwarrend haha!! Over een jaar kan ik misschien wel helemaal geen Nederlands meer….!

Vanavond heb ik nog een cluster meeting, het gaat over het betalen van belasting. Dat hoef ik pas volgend jaar te doen, maar het is wel fijn om het alvast te weten. Ook gaan we spelletjes doen yes… Maar het is wel leuk om iedereen weer te zien! Helaas is een van de engelse meiden in rematch, dus misschien zie ik haar voor het laatst :(

Volgend weekend ga ik naar Charlotte met drie andere aupairs en dat weekend naar Asheville. Genoeg weekendtrips op de planning dus!

Ik rij dit moment door Richmond, dus groetjes uit Richmond!
xoxo

  • 09 Maart 2014 - 17:46

    De Man Die Jou Verwekt Heeft:

    Hoi schatje,leuk verslag weer en foto's ga zo door de komende 10 maanden we verwachten elke week een blog.

    ****** je vadertje

  • 10 Maart 2014 - 11:35

    Oma En Opa:

    hoi lieve schat, je verslag was weer spannend, maar volgens ons was het weekend een
    beetje erg vermoeiend! Wel leuk dat je op stap bent geweest met Pia. Tot je volgende
    blog! xxxxxxx oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Wake Forest

Au pair in Amerika!

Au pair in Wake Forest, North Carolina!

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2015

MIJN NIEUWE BLOG

26 Augustus 2014

Vakantie westcoast!

09 Juli 2014

Orlando & Disney

24 Mei 2014

Vakantie!

07 Mei 2014

Chicago!
Ruby

Actief sinds 12 Jan. 2014
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 11816

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 06 Januari 2015

Au pair in Amerika!

Landen bezocht: