Vakantie! - Reisverslag uit Wake Forest, Verenigde Staten van Ruby Ridder - WaarBenJij.nu Vakantie! - Reisverslag uit Wake Forest, Verenigde Staten van Ruby Ridder - WaarBenJij.nu

Vakantie!

Door: Ruby

Blijf op de hoogte en volg Ruby

24 Mei 2014 | Verenigde Staten, Wake Forest

Hoi!

Zaterdag ochtend was het dan zo ver: vakantie naar Miami met Pia!!!! We kwamen vroeg aan en we zijn direct naar het strand gegaan. Er was voor de hele week slecht weer opgegeven dus we wilden er van genieten zolang het kon! Toen we terugkwamen van het strand vroegen we aan een medewerker van het hostel of het het waard was om naar de Bahama's te gaan. Ja zeker, maar dan moeten jullie wel morgen gaan want de rest van de week is het slechter weer. Oeps! Hadden we niet op gerekend. Gelijk dus maar geboekt, want we wilden erg graag naar de Bahama's!

Zondag was een lange,lange dag... We zouden om kwart voor 5 (!!!) 's ochtends opgehaald worden. De ferry vertrok vanuit fort lauderdale en dit was zo'n 45 minuten rijden. Gelukkig konden we slapen in de bus en op de ferry. We waren doodmoe!! Het was 3 uur met de ferry, we waren er rond half 12. Het was natuurlijk super mooi en de mensen waren heel aardig. In miami is iedereen arrogant dus dit was gelukkig wel even anders! We hebben daar rondgelopen en wat winkeltjes bekeken en toen was het tijd voor het strand! Wit zand en groenblauw water, prachtig!!! We bleven maar foto's maken en elke foto was super mooi. We hebben bizar veel foto's gemaakt en veel souvenirs gekocht. Helaas waren we wel echt moe, we zijn zelfs op het strand in slaap gevallen. Om 6 uur vertrok de bus die ons naar de ferry bracht dus we hadden een prima dagje gehad daar. En hoe leuk is het om te zeggen dat je op de Bahama's bent geweest !

Maandag waren we moe en een beetje ziek door de airconditioning. We hebben relaxed gedaan en zijn toen weer naar het strand gegaan. Toen we terugkwamen van het strand hoorden we 3 meisjes praten over key west en of ze een tour zouden doen. Wij wilden dat ook heel graag doen. Ze zagen er wat ouder uit dus ik besloot voor te stellen om samen een auto te huren en er gewoon zelf heen te gaan, veel leuker! Gelukkig vonden ze het een leuk idee en ze waren wat ouder dus zij konden de auto huren! Het was een lange rit naar key west, 3,5 uur. We zijn onderweg ook nog op plekjes gestopt. Alles was supermooi en we reden op een brug dus er was water om ons heen.

Op een gegeven moment stopte we zodat we foto's konden maken. Naast een muurtje lag iets raars. We dachten eerst dat het gewoon afval was maar het was een dode haai, aahhh!!! Moesten we natuurlijk foto's van maken! Toen we aankwamen in key west zijn we eerst naar het zuidelijkste puntje van de VS geweest, best raar! Dit is maar 90 Miles van Cuba vandaan. We hebben daar nog wat rond gelopen en precies toen we naar het strand gingen, begin het te regenen. Balen! We zijn toen gaan shoppen. Ik heb speciale sigaren voor Brent gekocht, geen idee wat er zo speciaal aan is maar hij was er erg blij mee! We hebben gewacht op de zonsondergang, die bleek super mooi te zijn. Daarna zijn we weer terug gaan rijden. Volgens mij is iedereen in de auto in slaap gevallen...

Woensdag was het weer tijd voor een rustig dagje. We begonnen met shoppen voor souvenirs. Ik heb super veel gekocht, vooral sleutelhangers en magneten. Niet dat ik hier ooit iets mee ga doen, maar toch leuk om te hebben... We zijn daarna weer naar het strand gegaan om een beetje uit te rusten en bij te kleuren! We hebben ook de trip naar de everglades geregeld, dit was de laatste lange dag van Pia.

We hoefden donderdag gelukkig niet zo heel vroeg op te staan, uitslapen!! We werden opgehaald door een bus en uiteraard begon het onderweg te regenen. Het werd steeds donkerder.. Toen we daar aankwamen was het bizar hard aan het regenen, gelukkig werd het na een kwartiertje wachten droog. We zijn toen direct in de boot gestapt (airboat!). Onderweg zagen we alligators en het was echt een bijzondere omgeving. Echt iets wat je nergens anders ziet! Heel bizar om overal alligators te zien. In het restaurant daar kon je ook alligator eten, nee dankje. Ik heb het gehouden bij een magneet en een kaart haha. Toen we terugkwamen was het weer slecht weer. We hebben toen maar een dutje gedaan. We hebben echt veel geslapen die week! We zijn 's Avonds uiteten gegaan en naar de bioscoop geweest. Saaie maar leuke avond, nooit verwacht dat ik naar de bioscoop zou gaan tijdens m'n vakantie!

Vrijdag was de laatste dag voor Pia, ik zou nog een dagje blijven. We zijn uiteraard naar het strand geweest en gelukkig was het prima weer! Ze vertrok rond 6 uur dus daarna was ik alleen. Ik heb gewoon wat rondgelopen foto's gemaakt. Ik ben vroeg naar bed gegaan, ik was er echt aan toe!

Zaterdag ben ik even naar het strand geweest maar er was zoveel wind dat het zand gewoon pijn deed. Ik ben toen naar de chique winkelstraat gegaan. Uiteraard niks gekocht!:)Ik heb m'n haar laten doen bij Victoria's secret (geen idee waarom ze dat daar hadden), heb me laten opmaken bij sephora en heb een nieuw luchtje gekregen. Fijne dag! Toen ben ik gewoon terug gegaan naar het hostel om te kijken naar m'n vlucht. Toen ik wilde inchecken zag ik dat er geen stoelen meer waren, shit!! Vlucht overboekt. Ik heb echt heel veel stress gehad. Pas 5 minuten voordat de gate dicht ging kreeg ik een stoel toegewezen. Er waren 7 mensen zonder stoel, echt bizar! Gelukkig konden we allemaal mee. Had nog een stoel bij de nooduitgang ook, lekker ruim dus!

Deze week ben ik met paige naar het zwembad geweest en ik ben van plan om elke dag te gaan. Wat afleiding en bruin worden tijdens het werken, perfecte combinatie! Zomer wordt zeker fijn hier!

Over 1,5 maand komen m'n ouders en m'n broertje en ik ben dan ook al over de helft van m'n jaar, bizar! Volgende week vrijdag ben ik jarig jee! We gaan uiteten en ik mocht een vriendin uitnodigen, super lief. Ben benieuwd hoe het wordt! Er is al een paar keer gevraagd om m'n adres dus ik verwacht wel kaarten!!;) hier nog eens m'n adres, kunnen jullie gelijk het huis opzoeken.

Ruby de Ridder
8417 Chelridge Drive
Wake Forest, NC
27587
USA

Voorlopig heb ik nog geen trip voor juni gepland, geen idee wat ik wil doen. Misschien ga ik naar de niagara falls, ik zie wel!

xxx

  • 25 Mei 2014 - 02:05

    Je Verwekker :

    Wat een rot leven,ga bijna meelij met je krijgen

  • 25 Mei 2014 - 18:16

    Margit De Ridder:

    Lieve Ruby,
    Wat een heerlijk leven heb je toch! Wel vreemd dat je voor het eerst met je verjaardag niet in Nederland bent. Ik hoop dat je heel veel kaarten krijgt. Wat superleuk dat je hostfamilie met jou en een vriendin uit eten gaat. Xxx mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Wake Forest

Au pair in Amerika!

Au pair in Wake Forest, North Carolina!

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2015

MIJN NIEUWE BLOG

26 Augustus 2014

Vakantie westcoast!

09 Juli 2014

Orlando & Disney

24 Mei 2014

Vakantie!

07 Mei 2014

Chicago!
Ruby

Actief sinds 12 Jan. 2014
Verslag gelezen: 411
Totaal aantal bezoekers 11798

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 06 Januari 2015

Au pair in Amerika!

Landen bezocht: