VEGAS, BABY! - Reisverslag uit Wake Forest, Verenigde Staten van Ruby Ridder - WaarBenJij.nu VEGAS, BABY! - Reisverslag uit Wake Forest, Verenigde Staten van Ruby Ridder - WaarBenJij.nu

VEGAS, BABY!

Door: Ruby

Blijf op de hoogte en volg Ruby

24 April 2014 | Verenigde Staten, Wake Forest

Hi!

Ik ben dit moment aan het nagenieten van mijn weekend in LAS VEGAS!! Wow wat een geweldige stad!!

Vrijdagochtend begon met een heel verdrietig nieuwtje, m'n lieve opaatje was overleden. Ik was eigenlijk wel blij dat ik weg ging zodat ik wat afleiding zou hebben. Alex en Brent hebben me veel knuffels gegeven en zelfs gevraagd of ik wel naar Vegas wil. Ze zouden er alles aan doen om mij het naar me zin te hebben! Ze hebben me er echt eventjes doorheen geholpen.

De vlucht was best lang, eerst vlogen we naar Charlotte en daarna moesten we nog 4 uur vliegen. We kwamen om half 2 deze tijd aan. Het is daar 3 uur vroeger, dus het scheelde 9 uur met Nederland! In het vliegtuig was paige zo leuk, ze vermaakte iedereen! Mensen van 10 rijen achter ons waren aan het kijken en kinderen kwamen naar ons toe omdat ze met d'r wilden spelen, beter dit dan een huilende baby!!

Eenmaal in Las Vegas begon het bizarre wereldje, toen we uit het vliegtuig stapten zagen we de eerste gokautomaten al. En vanuit het vliegtuig zagen we de Strip! Het vliegveld was ook te bizar, overal grote reclameschermen en gokautomaten. Brent vertelde dat hij een limo had geregeld, tof!!!

We verblijven in het 'Paris' hotel, bij het zwembad staat de Eiffeltoren!! Ik keek m'n ogen uit, er is hier zoveel te zien. We hebben gelijk even bij het zwembad gelegen en ze vonden dat ik wel een paar biertjes verdiend had. Dit was echt een heel slecht idee, de combinatie van een tijdje geen alcohol, weinig gegeten en hitte zorgde ervoor dat ik na twee biertjes al lichter in m'n hoofd werd. Zo gênant haha!!!

Ik ben daarna in m'n eentje op stap gegaan en Brent en Alex zijn met vrienden uiteten gegaan. Ik heb ongeveer 13 km gelopen en m'n voeten deden zo'n pijn. Niet echt een goed idee als je slippers draagt!! Mijn hotel is een beetje in het midden dus ik ging eerst naar links. Daar liep ik onder andere langs 'New York, new york' waar ze een stukje van de skyline van New York nagebouwd hebben. Inclusief statue of liberty en Brooklyn bridge!! Ik ben in de m&m winkel geweest en zag overal rare mensen rondlopen. Het leuke is dat dit een van de weinige staten is waar je met alcohol op straat mag lopen. En dat is maar goed ook want dat hoort er toch wel een beetje bij. Ik ben doorgelopen naar Luxor, dat is zo'n beetje het einde van de Strip. Daar staat de pyramide en een grote farao, heel cool!

Ik ben via de andere kant van de weg teruggelopen om nóg meer foto's te maken. Ze hebben hier onder andere chanel, Prada en Gucci. Helaas laat mijn salaris het niet toe om daar te gaan shoppen...

Op een gegeven moment kwam ik langs het Bellagio, het hotel met de fantastische fonteinen ervoor. Ik was net op tijd voor de show die ze een paar keer per uur hebben. Dit duurt zo'n 5 minuten en het water wordt omhoog gespuwd. Echt prachtig!! De leukste foto van de avond heb ik daar gemaakt, namelijk van een dronken man die op de grond lag. Midden op de stoep, hilarisch! Gelukkig was ik niet de enige die foto's maakte.

Ik kwam langs caesars place en ik zag eindelijk het decor van de hangover films haha!! Het leukste vond ik nog wel dat er daar mannen verkleed staan als Allen (die dikke met de baard) en je kan met ze op de foto. Of je kan stiekem foto's maken zonder te betalen, dat heb ik uiteraard gedaan!! Overal zie je trouwens showgirls lopen en er dansen veel Michael Jacksons hier. Ik ben daarna doorgelopen naar de grootste souvenir winkel van de wereld, die trouwens erg tegen viel! Ik heb wat verschrikkelijke dingen gekocht, waaronder een sneeuwbol met de strip. Heerlijk ordinair! Ik heb daarna de bus gepakt omdat m'n voeten zo'n pijn deden en ben naar her 'welcome to las vegas' sign gegaan. Zo tof om te zien! Daarna vond ik het wel genoeg, na een paar uur rondgelopen te hebben op m'n slippers was ik doodmoe. Ik ben naar m'n prachtige hotelkamer gegaan en ben snel in slaap gevallen.

Zaterdag moest ik overdag een paar uurtjes werken, ze gingen namelijk gokken en hadden afspraken voor massages. Dit was denk ik de leukste werkdag tot nu toe aangezien ik met paige ging zwemmen. Ze vond het heerlijk! Ze maakte mij de hele tijd nat en ze vond het prachtig als er water in d'r gezicht kwam. Heel fijn: iedereen kwam naar me toe om te zeggen dat ik zo'n leuke dochter had. Snap het dan, ik ben geen teenmom die d'r dochter naar Vegas meeneemt haha!! 'S Avonds moest ik ook werken en ik heb lekker roomservice besteld, zo fijn!

Zondag was ik overdag ook vrij. We hebben ’s ochtends lekker uitgebreid ontbeten en toen ben ik weer op stap gegaan. Ik ben naar het Venetian gegaan om te kijken naar de gondola’s. Heel leuk, maar ik wilde het niet in m’n eentje doen. Dus ik heb erg veel foto’s gemaakt! Toen ik bij het hotel aan kwam zag ik dat Buddy (cake boss) daar een restaurant EN een bakkerij heeft. Ik ben naar de bakkerij gegaan en heb een koekje en een brownie gekocht. Het was druk maar het was het wachten zó waard. Vooral de brownie was erg lekker. Ik heb veel gezien in het Venetian, het is zo groot. Ze hebben daar ongeveer een heel winkelcentrum ingebouwd. Ook hebben ze er watervallen en een tuin, te bizar. Ik had vrijdag alles in het donker gezien dus het was wel leuk om nu alles in daglicht te zien! Ik heb heel veel foto’s gemaakt. Je hebt aan de strip veel watervalletjes en tuinen en dat roept natuurlijk om foto’s. Daarna ben ik weer naar het Bellagio geweest om foto’s in het licht te maken, prachtig!!

Ik had nog wat tijd over dus toen ben ik weer gaan shoppen voor souvenirs. Ik heb een iphone hoesje gekocht die eigenlijk zó fout is dat het leuk is! En ik heb een naamplaatje gekocht met m’n naam erop. ’s Avonds moest ik vanaf 5 uur werken. Ik heb met Paige in mijn kamer gespeeld en daarna is ze lekker gaan slapen. Ik mocht weer roomservice bestellen en tijdens het eten besefte ik even hoeveel geluk ik heb met mijn familie! Ik hoor van steeds meer au pairs die naar huis gaan, ik kan het me niet voorstellen! Ik heb best lang zitten genieten van het uitzicht op de strip. Alex kwam terug met een groot paasei die ze gekocht hadden in een superduur restaurant. Een cadeautje voor mij, om me te bedanken. Zo lief!

Maandag was het helaas tijd om weg te gaan. Ik moest om 11 uur terug in het hotel zijn dus ik had ’s ochtends vrij. Ik was van plan om naar een hotel te gaan waar ze een dierentuin hebben. Toen ik daar aankwam zag ik helaas dat ze pas om 11 uur open gingen, helaas!!! Ik ben toen even naar de starbucks gegaan en schrok van de prijzen, letterlijk 2 keer zo duur. Ik ben daarna naar Caesars palace gegaan en heb daar foto’s gemaakt van alle beelden. In de winkels daar hadden ze allemaal souvenirs met als thema de film Hangover. Ik ben daarna wéér souvenirs gaan kopen. Je kan nooit genoeg stomme dingen hebben! Ik heb een beker gekocht met roze glitters en de Strip erop, heel veel sleutelhangers, kaarten, kalenders, sneeuwbollen en pennen. Waarschijnlijk ga ik het nooit gebruiken maar ik heb het wel!

Ik heb de afgelopen dagen veel dutjes gedaan met Paige want het was toch wel erg vermoeiend. Maar geen tijd om moe te zijn want vrijdagochtend ga ik naar Chicago! Weer iets om naar uit te kijken. Alle foto’s staan op mijn Facebook!

xxx

  • 24 April 2014 - 18:56

    Je Verwekker :

    Gompe kind ,waar wij van dromen wordt jou in je schoot geworpen .
    Maar ik ben niet jaloers hoor.
    Geniet er maar van schatje
    1000 kusjes

  • 24 April 2014 - 22:22

    Mick:

    eewwaaaa, zinnaa, alles goed? hoop dat je t naar je zin hebt. wij vermaken ons hier prima zonder jou hoor haha :) maar ik mis je ook wel hoor snoeziepoezie. tot binnenkort he!!!!
    groetjes je allerliefste bruurtje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Wake Forest

Au pair in Amerika!

Au pair in Wake Forest, North Carolina!

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2015

MIJN NIEUWE BLOG

26 Augustus 2014

Vakantie westcoast!

09 Juli 2014

Orlando & Disney

24 Mei 2014

Vakantie!

07 Mei 2014

Chicago!
Ruby

Actief sinds 12 Jan. 2014
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 11783

Voorgaande reizen:

06 Januari 2014 - 06 Januari 2015

Au pair in Amerika!

Landen bezocht: